Thursday, May 19, 2011

Mereka Tidak Gila. Tapi Otak Gila-Gila


Orang gila-gila tak bererti dia gila.

Aku ketegori orang otak-otak. tidak gila mahupun gila-gila.

eh. yeke?

Hm.

Aku just nak bagitahu, aku rendukan mereka ini yang gila-gila ini tetapi tidak gila ini.


Pastinya mereka sedang sibuk bekerja. Oh. Result belum kuar lagik, korang dah kerja. Memang market lah produk Course kita kan. Haha.
Apesal aku gembira sedangkan aku belum bekerja? Oh. ye. aku ada misi tersendiri mengapa aku tidak bekerja lagik. Ape korang tahu,. ceh.

Kaber baek punya.

Ini insan istimewa yang aku cakap kat atas.


Pelajar Bachelor of Accountancy,UiTM Shah Alam.Sudah tamat pelajaran.Kacak2 semuanya


Aku ada budak kelas yang separa spastik tapi naturally tidak spastik. Eh.

Aku ada lecturer yang di tengah2 alam student die berposing die boleh buat tanda " Good". Maintain cun walaupun tahun ini pencen.


Akhir kata, korang ade ke camni?

4 comments:

  1. whats ur plan ana?? kahwin dulu eh? hehe

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..da abes da degree ucuk ni..huhu.tahniah.

    ReplyDelete
  3. rindu kan dekat mereka2 ni T___T

    ehem2, ape plan tu? :P

    ReplyDelete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete