Friday, March 11, 2011

DARAH sana sini. ARGH.

Splashhh Splashh * sound efek darah terbang sane sini*

ARGHH.

Emosi nyaa! Minggu ini ada event dekat area fakulti, banyak booth2 kesihatan which I hate! kenape benci? sebab TAKOT.

ei. tak malu. ngaku diri penakut. tak malu kan?

wuu. Aku mmg penakot alergik dgn bende2 yg sekaum dengan hospital termasuklah hobat2, bau hospital, dokter, nurse, penimbang, kaunter pertanyaan hospital dann dann dann dannDARAHHHHH! Oh nO! tu paling paling k der. take note that.

Aku pn tak paham. apesal aku takot darah. darah sendiri,tak takot. tapi tgk darah org lain even setitik pon, lagi takot mengalahkan kalau nampak hantu buat peace kat kita. wuu takot. debar debar.

ye, aku tau. korang lepas ni kalau nak suruh aku senyap dari mem-bebebebebel boleh takotkan aku dengan pura2 letak ink merah dekat badan korg. pastu korang cakap," ehh, darah". nanti aku akan terus lemah dan otomatik aku diam. korang MENANG. -,-"


Cuba tengok ni. HAAAA TAKOT tak TAKOT tak. ok. aku tutup mata sekarang.







Haha. takde mende pon. darah dalam plastik ni je. sebab aku sendiri takot nak upload gmbr darah betul. tehee.

Kau cuba bayangkan, bila kita derma darah, mesti ada JARUM kan. eh. tercapslock pulak. JARUM tu, TAJAM. argh. Jarum peniti selendang Ana Tajimi pun tak setebal JARUM cucuk weh.
part yg paling ngeri tu, aku tgk kawan aku, bila lepas derma darah, mesti jadi camni. wuu.

kali ni sila betul2 tutup mata kalau nak selamatkan makanan dari terkeluar semula dari perut.



-gambar sumber ikhlas dari Google.


Wuu. Ngeri kan.

T.T tapi tulah. orang kata, kita kena derma gak. sebab ramai orang yang memerlukan darah. So, for those yang tak takot DARAH or JARUM BESAU2, gi gi gi derma darah sana. Hee. Mane tau kan kan, orang yang kita sayang yg perlukan darah kita. So, Jum Jum Jum derma darah. (aku ajak, korang yang kena)






Eii, malam ni nak tidur cepat2lah . takot mimpi darah datang merangkak2. Takottnye. Wuu



OKLAH. BYE



Eh cop. Korang cuba tengok gambar ni. Apa korang rase?


GELIIIIIIIIIIII WEH. Aku rase macam nak HANCURKAN je bende ni. Grrrrr. I HATE THIS KIND OF TEXTURE!
Kawan-kawan aku selalu buli buli manje. dorg buat surprise cakap ada gambar cantik dorg luks untuk aku, eksaited lebih, then tgk2, dorg lukis gambar BOLAT BOLAT kecik Banyak2.
Bersusun dengan saiz yang sama. dan banyak dan geli dan dan argh.
terus nanges bawah bantal.
(T,T)

Gelakkan la kuat2. Gusi bersepah baru tau.

Sape rasa apa yg aku rase, jum sep sep tom tom same2. kite bakor aje.


OK . kali ni betul2 BYE BYE.




Muka gay yang bahjet tak takot ape2. Luar nampak kental, dalam mcm jelly.

3 comments:

  1. bkn mcm jelly lah...cam sumi huhu :)

    ReplyDelete
  2. bhahah! cm kenal jk cerita rakan2 ko yg dengki wt lukisan bolat kecik bolat kecik bolat la besar tu. besh sungguh sakat ko gune senjata tu. haha! ok aku pon tak leh tgk tekstur garis2 tu T_T

    -azie yang manje

    ReplyDelete